הטארטים הראשונים שלי

cimg0903.JPG

קיבלתי את התנור – האמת זו הבשורה הגדולה!

ביום חמישי כבר אפיתי 3 טארטים, עוד לא ידעתי מה אני אעשה איתם אבל רציתי להתנסות ולבדוק גם את התנור וגם את יכולותיי.

אפיתי טארט שוקולד ונוגט – אלוהי!

אפיתי טארט אגוזים וטופי, שיצא מדליק אך אני קצת הגזמתי עם קליית האגוזים לטעמי, לכן כאן יש לי מה להשתפר. גם חשבתי על זה שאני יכולה להשתמש גם בפיסטוקים וגם בצנוברים וזה יהיה טארט משגע!

אפיתי טארט שקדים שבקורס אורן גירון, עשה עם דובדבנים אני השתמשתי במגוון פירות – אבל אפיתי אותם לכן זה יצא על הפנים, הסרתי את הפירות לאחר האפיה ושמתי ענבים מתוקים וקטנים וזיגגתי בטפאנד יצאה מעולה!

מה עשיתי עם כמות העוגות האלו:

חילקתי את הטארטים למשולשים יפים פרסתי על צלחת חד פעמית עם מפית לבנה יפה וחילקתי לשכנים. ביקשתי גם פידבקים. השכנים שלי 3 שזכו, מאוד התרגשו ופירגנו אך רק אחת חזרה עם פידבק ממש ואמרה שהעוגות יצאו מעולה והיא אפילו העדיפה את האגוזים!

אותן הצלחות הלכו גם לגיסותיי האהובות שגרות בסביבות שונות עם חתך גילאים שונה אבל עם פוטנציאל שיווק לטעמי.

למחרת דיברתי עם הרותמת שלי לאפיה והיא כבר הזמינה אצלי טארט ופשטידה – איזה כיף!  ביקשתי ממנה פידבקים גם טובים ובעיקר לא כל כך טובים. היא חזרה אליי ואמרה שהטארט שוקולד היה מעדן וגם האורחים שלה "התעלפו" בשפתה. בצק הפשטידה לא היה מספיק עמיד לדעתה והתפורר קלות. בפעם הבאה נראה לי שאני יודעת מה לעשות. במקום מים להוסיף ביצה למרות שלדעתי יותר טעים ללא, אבל אוליי להגשה זה יותר נכון.

החומרים של הטארטים יוצאים די יקרים אין כאן כמעט רווח אבל העונג הוא שלי והמטרה שלי היא להחזיר את העלות ועוד קצת. אין מה לעשות – אני אמשיך את דרכי גם במציאת הגו'ב הבא שיהיה הפרנסה העיקרית.

בנוסף: ניסיתי גם את אפיית השמרים לפי המתכון של אמי – לחמניות מתוקות שבנותיי מתות עליהן כל בוקר לפני הגן. לי הן יצאו פיתות אוליי בגלל סוג השמרים, אוליי בגלל כמות הנוזלים אלו הן ההשערות שלי ונותר לי להמשיך ולנסות.

זהו עד כאן מעולם האפיה שלי…אמשיך לעדכן.

כתיבת תגובה

