עוגת הבוקר שלי

cimg1138.jpg

חברה טובה אמרה לי שהיא היתה מזמינה רק עוגת גבינה פרורים ולי היתה תחושה שעם עוגה כזו לא בא לי להתעסק. אבל כל כך אותגרתי – אז הנה התוצאה לפניכם! אני מציעה תמיד תעשו מה שלא בא לכם. זה היה כל כך כיף, כל כך נעים להכין אותה. פשוט תענוג: גבינה לבנה, שמנת מתוקה, גבינת שמנת, וניל, מה מה חשבתי לעצמי?

5 מחשבות על “עוגת הבוקר שלי

  1. סיגל יקירתי………….
    אני אולי סופר בשלנית.אבל את עברת אותי בעוגות,חבל על הזמן.זה לא רק נראה
    מקצועי ומדהים.אלא שאני בטוחה שזה מקצועי וטעים.

    אוהבת אותך …………..

    ברכה דגן

  2. שלום סיגל,
    איזה יופי של עוגה! נהניתי מהתמונה ומהתיאור הנלווה 🙂
    תודה על השיתוף, ואם אפשר לנסות ולבקש את המתכון לעוגה, אשמח אם תסכימי לחלוק אותו.
    גם אני מעולם לא הכנתי עוגת גבינה עם פירורים, והייתי שמחה לנסות.
    אז שוב תודה, וכמובן, חג שמח!

כתיבת תגובה

