עוגת שיש כמו של פעם

cimg1533.jpg 

העוגה הזו היא העוגה האולטימטיבית בעיניי ליד קפה של אחה"צ. למרות שאני את הסיפתח עשיתי הבוקר עם הקפה שלי והיא פשוט טעם של בית, ספוג שוקולד ורכות……נוסטלגיה.

האמת את החשק עשתה לי אמא של ילדה מהגן של הבנות, היא הזמינה עוגת יום הולדת לילדה ושאלה אותי ככה בחשק מבויש "מה מה יש לך עוד?" ואני ישר התחלתי לתאר את העוגות….ואז היא אומרת "אני אוהבת ככה שיש לי עוגות בבית כאלו של בית" וזו העוגה הראשונה שקפצה לי לראש שאלתי אותה אם היא מתכוונת לעוגת שיש? אמרה כן עורג שכזה…בלי להכיר אתה, בלי לראות אותה, בלי לזכור מי היא (סורי יש לי 140 הורים על הראש משני גנים) ישר אהבתי אותה!

מאיה אמא של נויה זה בשבילך:)

10 מחשבות על “עוגת שיש כמו של פעם

  1. העוגה נראית מדהימה אבל אין לינק למתכון. אנא, אנא, אנא…. אודה לך מאוד על ה עברת המתכון באימייל, המשפחה שלי חולה על עוגות שיש.
    תודה מראש,
    שולה

  2. אני לא מצליחה למצוא את המתכון לעוגת השייש הנפלאה שתמונתה מופיעה כאן. האם תוכלי לשלוח לי קישור או את המתכון בבקשה??

    תודה, אנג'ליק

  3. כמה חבל שהעוגה שמורה ומוחבאת היטב למה? אכזבה רבה ..כל כך הרבה עוגות ושפע הצאות נדיבות ושיתופי פעולה למה ככ? מיותר

  4. כמה חבל ש העוגה שמורה היטב ומוחבאת..ראי כאן לפניך באינטרנט שפע הצאות נדיבות ושיתופי פעולה של עשרות אלפי אנשים… לשם כך בדיוק נוצר ענין האינטרנט..ממש פיקששת משהו ואת בבועה לבריאות ותהני מהעוגה

  5. ממש נראית טעימה ועסיסית אשמח לקבל את המתכון בכיף ובאושר אני כרגע לומדת קונדיטוריה רק בהתחלה ואשמח להתנסות על דברים שלא התנסיתי תודה !!!תמשיכי להיות מוכשרת ולעשות עוד יצירות של עוגות יפות וכמובן טעימות כי ככה העוגה נראית !1

כתיבת תגובה

