מחשבות על שינויים בבלוג

אתמול ביליתי בבוקר עם קבוצה של בלוגרים שהזמנתי לטובת סיור קולינארי ביפו עם חיליק האיש והחבר. השיחות איתם העלו אותי ישר על מוקד העינויים ביחס לבלוג שלי. מזמן כבר שאני רוצה לכתוב על עוד הרבה נושאים אבל השם של הבלוג קצת מגביל אותי לעוגות ואוכל. מן הצד השני המילה מאפים היא גם סוג של מחשבות לפני ביצוע,  תוכניות שיצאו לפועל או לא יצאו לפועל אז ברמה המילולית והפילוסופית אפשר להתייחס לכך כמו הרעיונות שלי, המאפים שאני אופה בראש והכיף שבחשיפה שלהם כאן בקטנה בבלוג הצנוע אך הגאה שלי.

מחשבות לשבת…אם יש למישהו משהו לתרום בנושא אשמח.

3 מחשבות על “מחשבות על שינויים בבלוג

  1. קודם כל, סיגל, תודה על המתכונים מעוררי התיאבון ועל השיתוף (:

    נראה לי שאת יכולה פשוט לכתוב כאן את הגיגייך – זה המקום שלך, ואין באמת שום דבר ואף אחד שמגבילים אותך.
    קהל קוראייך הנאמן לא יברח מכאן בגלל שהמתכונים יאבדו את הבלעדיות;
    וקהל קוראייך החדש בוודאי לא יירתע מלנשנש את אחד מהמאפים שלך תוך כדי קריאת הרעיונות והמאפים המנטליים שלך…

    לדעתי, אם מטבח במציאות הוא לא רק מקום להכנת אוכל והדחת כלים אלא גם פוטנציאל למפגש חברתי וצומת אנושי,
    אז המטבחון המצומצם והיפה שלך שיצרת כאן – על אחת כמה וכמה.

    וגם שם הבלוג לא עומד בסתירה, לדעתי, אבל אם זה מה שמפריע לך את יכולה להחליף ל"מאפים של סיגל ושאר ירקות", או סתם להוסיף תיאור בממשק הוורדפרס שמסביר בדיוק את מה שכתבת ("עוגיות, עוגות, מחשבות לפני ביצוע, תוכניות וכדומה").

    אני אומר, פשוט, לכי על זה.
    אני בטוח שכולנו נלקק את האצבעות גם עם מאפים וגם עם הגיגים.

    ובכל מקרה, בהצלחה ושנה טובה (:

    • וואו איזה איש מדהים! אני לתומי חשבתי שאני היחידה שבאמת מבקרת בבלוג שלי מידיי פעם. פידבק כזה רק עושה לי חשק להמשיך. טאו תודה על הפידבק אכן אשנה את השם אבל גם בהחלט אמשיך כאן לפרסם את מחשבותיי ולבטיי. איזה כיף שיש מי שמקשיב וגם נהנה.שנה נהדרת לך. סיגל

כתיבת תגובה

